Turpinot lietot mājas lapu cloudhosting.lv, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas noteikumiem. Uzzināt vairāk. Piekrītu
Mājas lapas popularizēšana Google un Yandex
Optimizējot internet-projektu, galvenokārt jāorientējas uz meklētājprogrammās darba specifiku. Šī uzdevuma risināšanai ir nepieciešami veikt darbu optimizēšanai un mājas lapas popularizēšanai. Mājas lapas optimizāciju sauc par iekšējo kompleksu darbu radīšanai, nodrošinot kvalitatīvu saturu, to darbs pie projekta, dizaina un funkcionāļa izstrāde. Zem popularizēšanas procesu saprot ārējie mārketinga darbi, piemēram popularizēšana sociālajos tīklos, ziņojuma sūtījums, saites uzpirkšana, raksta izvietojums citos laukumos.
Darba apstākļos internetā mājas lapas optimizēšanai ir galvenokārt jānotiek ar Google un Yandex. Meklētājprogrammas vērtē katras lapas būtību (kvalitāti), saskaņā ar to rādītājs, nosaka pozīciju meklēšanas resursa izsniegšanā.
Atbilstības rādītāji ir atkarīgi no šādiem rādītājiem:
- atslēgvārdu un frāzes daudzums lapā starp pārējiem (4 -10%);
- dabiskuma pildījums - teksti nedrīkst būt līdzīgi ar mašīntulkojumu, atslēgas vajadzētu satikties dažādās ģenitīvos;
- tematiskā ievirze saistīta ar resursu saitēm.
- ārējo saites skaits no citiem resursiem;
- faktori, kuri tika svarīgi ne tik sen, īpaši Yandex. Tas nozīmē, ka uz mājas lapai visu laiku jābūt kādam un atrasties tur kādu pietiekamu laiku, nevis vienkārši ieiet un iziet. Ja mājas lapā ir saite un neviens uz viņu neklikšķ, tas pazemina uzvedības rādītāja faktori. Tāpēc, kad ir runa par mājas lapas optimizāciju, ir svarīgi ne tikai mārketinga gājieni, bet arī patiesā lietderība un ērta mājas lapa lietotājiem.
Ir atšķirība starp mājas lapas popularizēšanai Yandex un Google. Pakāpeniska un metodiska mājas lapas attīstīšana, uzpildītie ar kvalitatīvu un unikālu saturu, ar augstiem uzvedības rādītāju faktoriem – galvenie mājas lapas optimizēšanas prasības ar Yandex. Teksta lielums jābūt līdz 5 000 rakstzīmēm lappusē.
Google meklētājprogrammā saturs un unikalitāte nav tik principiāla, nav svarīgi uzvedības rādītāju faktori. Lielu nozīmi šī meklētājprogramma piešķir izdevīgāko parlinkošanas shēmām. Teksta lielums ar Google varētu būt pietiekama tilpuma - līdz 10 000 rakstzīmēm lappusē.
Ja mājas lapas īpašniekam ir vēlme optimizēt savu resursu uzreiz pēc meklētājprogrammām, vērts pameklēt kompromisa lēmumu. Piemēram, izvietot unikālus piemērotākus tekstus uz lapās, kuriem apjoms ir līdz 6000 rakstzīmēm, visas lapas papildināt ar ilustrācijām, izveidot noteikumus, lai apmeklētājiem būtu patīkami. Lai nodrošinātu mājas lapas ikdienas atjaunināšanu un zināmu dzīvīgumu, varat instalēt komentāra sistēmu.