Turpinot lietot mājas lapu cloudhosting.lv, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas noteikumiem. Uzzināt vairāk. Piekrītu
Noteikumi un nosacījumi
1. Pakalojuma apraksts
- SIA Cloudhosting (turpmāk tekstā Pakalpojuma sniedzējs) nodrošina Jums (turpmāk tekstā Klients) virtuālo serveru, hostinga, izdalīto serveru un citu pakalpojumu īri pret atlīdzību.
2. Pieteikšanās pakalpojumam un pakalpojuma plāna maiņa
- Aktuālais Pakalpojuma izcenojums un apraksts skatāms Pakalpojuma sniedzēja mājas lapā https://www.cloudhosting.lv.
- Pieteikšanās pakalpojumam notiek elektroniskā veidā, Klientam aizpildot reģistrācijas formu un apstiprinot Pakalpojuma sniegšanas noteikumus, kam seko apstiprinājuma e-pasta nosūtīšana uz Klienta norādīto e-pasta adresi.
- Aizpildot pieteikumu formu, Klients apstiprina, ka ievadītie dati ir patiesi, spēkā esoši un pilnīgi. Nepatiesu datu sniegšanas gadījumā Pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs pārtraukt Klientam pakalpojuma sniegšanu.
- Pieteikuma formā norādītie e-pasti turpmāk tiek uzskatīti par Klienta oficiālajiem e-pastiem, no kuriem Pakalpojuma sniedzējs pieņem pieteikumus Pakalpojuma plāna maiņai, neskaidrību un citu jautājumu risināšanai, kas saistīti ar Pakalpojuma nodrošināšanu.
3. Maksa un maksājumu kārtība
- Klientam rēķins tiek izrakstīts pamatojoties uz reģistrācijas datiem par Klientam sniedzamo Pakalpojumu, tā apjomu un saskaņā ar attiecīgajā laika periodā spēkā esošajiem Pakalpojuma sniedzēja noteiktajiem tarifiem. Rēķins tiek Klientam nosūtīts reizi mēnesī vai retāk, ja Klients apmaksā pakalpojumu uzreiz par ilgāku laika periodu kā viens mēnesis.
- Visus rēķinus un ar rēķiniem saistītos ziņojumus Pakalpojuma sniedzējs izsūta Klientam uz Klienta Pakalpojuma pieteikumā uzrādīto elektronisko pasta adresi.
- Ja Klientam nedarbojas e-pasta adrese vai Klients nav saņēmis rēķinu e-pasta sistēmas traucējumu dēļ, tad Klientam ir pienākums rēķinu izdrukāt no Pakalpojuma sniedzēja mājas lapas https://my.cloudhosting.lv
- Klients apņemas veikt rēķina apmaksu rēķina norādītajā apmaksas termiņā.
- Maksājums tiek uzskatīts par veiktu, kad tas ienācis Pakalpojuma sniedzēja norēķinu kontā (Apmaksas, kas tiek veiktas ar bankas pārskaitījumu tiek apstrādātas piecu darba dienu laikā).
- Par katru nokavēto dienu pakalpojuma sniedzējs var pieprasīt soda naudu 0.5% apmērā no rēķinā norādītās summas.
- Parāda saistības esamības gadījumā kārtējais maksājums tiek segts tikai pēc soda naudas un iepriekšējo neveikto maksājumu segšanas.
- Gadījumos, kad Klients neveic maksājumu noteiktajā kārtībā, Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības nodot parāda piedziņas tiesības trešajām personām. Klientam ir pienākums segt visus izdevumus, kas saistīti ar parāda piedziņu.
4. Klienta tiesības un pienākumi
- Klientam saņemot piekļuves informāciju sistēmai vai pakalpojumam ir pienākums šo informāciju nomainīt, kā arī klients nedrīkst izpaust trešajai personai viņam piešķirto pieslēguma vārdu un paroli un nes pilnu atbildību par darbībām, kas veiktas, izmantojot viņa pieslēguma vārdu un paroli (turpmāk tekstā Konts).
- Klients apzinās un piekrīt, ka Pakalpojuma un ar to saistīto iespēju izmantošana ir Klienta brīva izvēle un paša atbildība. Klients ir atbildīgs par informāciju, kuru viņš izplata Interneta tīklā un publicē globālā mērogā, un par jebkuru rīcību, ko viņš veic saistībā ar Pakalpojuma izmantošanu Līguma darbības laikā. Klients apņemas izmantot savu Kontu uz Pakalpojuma sniedzēja servera legālas informācijas izplatīšanai, ar savu tiešu vai netiešu rīcību neradot zaudējumus Pakalpojuma sniedzējam vai citiem servera lietotājiem.
- Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības bloķēt klientam piešķirto kontu un neatgriezt iemaksāto naudu, ja klients nav nomaksājis laikā rēķinu vai klients ir pārkāpis datu centra Cloudhosting noteikumus – noteikumi uzskaitīti zemāk(punkts 8.).
- Ja Klientam vairāk nav nepieciešams Pakalpojums, Klientam par to jāinformē Pakalpojuma sniedzējs 20 dienas iepriekš. Pakalpojuma izbeigšanas pieteikuma laiks tiek skaitīts no brīža, kad Klients ir informējis Pakalpojuma sniedzēju par Pakalpojuma izbeigšanu uz e-pastu info@cloudhosting.lv vai pastu, un ir saņēmis apstiprinājumu par pakalpojuma izbeigšanu.
- Naudas atgriešana par atceltu pakalpojumu iespējama 14 dienu (izņēmums ir servera noma vai domēna reģistrācija, šie pakalpojumi netiek atmaksāti) laikā pēc rēķina apmaksas un saņemšanas, ja nav pārkāpti datu centra Cloudhosting noteikumi – noteikumi uzskaitīti zemāk(punkts 8.).
5. Pakalpojuma sniedzēja tiesības un pienākumi
- Cloudhosting SIA nes atbildību tikai par serveru un tīkla iekārtu fizisko drošību.
- Pakalpojuma sniedzējs pēc iespējas ātrāk novērš Pakalpojuma pārtraukumu, ja tas noticis Pakalpojuma sniedzēja pārziņā esošajā tīklā vai aparatūrā.
- Savu iespēju robežās pakalpojuma sniedzējs nodrošina datubāzu un programmatūras aizsardzību pret nelegālu kopēšanu.
- Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības nekavējoties atkāpties no līguma, ja Klients nav savlaicīgi samaksājis rēķinus.
- Pakalpojumu sniedzējs patur tiesības atteikties no pakalpojuma sniegšanas, neminot atteikuma iemeslu.
6. Nepārvarama vara
- Neviena no Pusēm nav atbildīga par saistību izpildi, ja to izraisījuši nepārvaramas varas apstākļi, kurus Puses nevarēja paredzēt, kontrolēt vai novērst un par kuru iestāšanos Puses nav vainojamas. Par nepārvaramas varas apstākļiem uzskatāmas dabas stihijas, ugunsgrēki, karadarbība, pilsoniskie nemieri, sacelšanās, streiki, epidēmijas, embargo, ierobežojumi enerģijas padevē, globāli interneta darbības traucējumi.
7. Citi noteikumi
- Visi jautājumi, kas nav atrunāti šajos noteikumos, tiek risināti pēc spēkā esošās Latvijas Republikas likumdošanas.
- Visas domstarpības, kas ir saistītas ar Pakalpojuma sniegšanu, Puses risina savstarpēju pārrunu ceļā. Ja vienošanos panākt nav iespējams - tiesu iestādēs Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
- Cloudhosting patur tiesības mainīt vai pievienot papildus noteikumus nebrīdinot par to lietotājus.
8. Datu centra Cloudhosting noteikumi
- Datu centrā Cloudhosting aizliegts:
- Izvietot vīrusus vai jebkādu ļaunprātīgu programmatūru;
- Darbības, lai uzlauztu vai bloķētu interneta tīkla mezglus;
- Sūtīt mēstules-spam ziņojumus;
- Izveidot proxi serverus, lai veidotu parazītisku vai viltus trafiku;
- Izvietot aicinājumus gāzt pastāvošo varu vai atbalstīt šādus aicinājumus;
- Izvietot erotisku vai pornogrāfiju saturošus materiālus;
- Preces vai pakalpojuma reklāma ar apzināti nepatiesu raksturu;
- Izvietot rasistisku vai nacionālistisku informāciju, kas jebkādā veidā aizskar cilvēka nacionālo piederību;
- Publicēt jebkurus materiālus, kas pārkāpj autortiesību likumu (tai skaitā atsauces un norādes uz šādiem avotiem vai failu apmaiņas programmām);
- Resursu vai informācijas izvietošana, jūsu vai jūsu klientiem piedāvāto pakalpojumu klāstā, kas veic darbības, lai apietu vai pārkāptu Latvijas Republikas likumdošanu un vai Eiropas Kopienas normatīvos aktu;
- Ja tiek pārkāpts kāds no augstāk minētajiem punktiem, atkarībā no pārkāpuma smaguma, biežuma un atteikšanās ievērot šos noteikumus, jūsu servera resursus var tikt bloķēta bez atjaunošanas iespējas (izdzēsts), un pakalpojuma maksa atgriezta netiek.
VAT Policy
Clients based in Latvia will be charged 21% VAT.
Customers in EU Member States who can produce a valid VAT ID, will receive their invoice according to the "Reverse-Charge" procedure, without Latvian tax.
Customers from countries outside EU will receive their invoice without VAT.
Konfidencialitātes politika
ZIŅAS PAR PĀRZINI UN KONTAKTINFORMĀCIJA
Personas datu apstrādes pārzinis ir komercsabiedrība SIA “CloudHosting” (turpmāk – CloudHosting), vienotais reģistrācijas numurs: 40103966259, juridiskā adrese: Brīvības gatve 214M – 2, Rīga, LV-1039.
CloudHosting kontaktinformācija ar personas datu apstrādi saistītajos jautājumos ir e-pasta adrese: info@cloudhosting.lv.
Izmantojot šo kontaktinformāciju var uzdot jautājumu par personas datu apstrādi.
PIEMĒROŠANAS JOMA
CloudHosting rūpējas par klientu privātumu un personas datu aizsardzību, ievēro klientu tiesības uz personas datu apstrādes likumību saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem – Latvijas Republikas likumiem un pakārtotiem tiesību aktiem, Eiropas Parlamenta un padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Regula) un citiem piemērojamajiem tiesību aktiem privātuma un datu apstrādes jomā.
Privātuma politika ir attiecināma uz datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā formā un/vai vidē Klients sniedz personas datus (CloudHosting interneta mājaslapā, papīra formātā vai elektroniski) un kādās uzņēmuma sistēmās vai papīra formā tie tiek apstrādāti.
PERSONAS DATU APSTRĀDES NOLŪKI
CloudHosting apstrādā personas datus šādiem nolūkiem:
- klienta identificēšanai;
- līguma sagatavošanai un noslēgšanai;
- pakalpojumu ierīkošanai un sniegšanai, preču piegādei (līguma saistību izpildei);
- preču reklamēšanai un izplatīšanai jeb komerciāliem nolūkiem;
- klientu apkalpošanai;
- iebildumu izskatīšanai un apstrādei;
- norēķinu administrēšanai;
- mājas lapas darbības uzlabošanai.
PERSONAS DATU APSTRĀDES PAMATS
CloudHosting apstrādā klienta personas datus, balstoties uz šādiem tiesiskajiem pamatiem:
- līguma noslēgšanai un izpildei - lai noslēgtu līgumu pēc klienta pieteikuma un nodrošinātu tā izpildi;
- normatīvo aktu izpildei - lai izpildītu saistošos ārējos normatīvajos aktos noteiktu pienākumu;
- saskaņā ar klienta - datu subjekta piekrišanu;
- likumīgās interesēs - lai realizētu no ar klientu pastāvošajām saistībām vai noslēgtā līguma, vai likuma izrietošas CloudHosting likumīgās intereses.
CloudHosting likumīgās intereses ir:
- komercdarbības veikšana;
- klienta identitātes pārbaude pirms līguma noslēgšanas;
- līguma saistību izpildes nodrošinājums;
- klientu pakalpojumu pasūtījumu saglabāšana;
- CloudHosting mājaslapas darbības analīze;
- CloudHosting klienta kontu administrēšana;
- preču un pakalpojumu reklamēšana, t.sk. komerciālu paziņojumu formā;
- ziņojumu nosūtīšana par pieteikuma un pakalpojumu līgumu izpildes gaitu;
- pasūtījumu un maksājumu administrēšana;
- sabiedrības informēšana par savu darbību.
PERSONAS DATU APSTRĀDE UN AIZSARZDĪBA
Ar klientu noslēgtā līguma saistību izpildes kvalitatīvai un operatīvai nodrošināšanai CloudHosting var pilnvarot savus sadarbības partnerus veikt atsevišķas preču piegādes vai pakalpojumu sniegšanas darbības, kā piemēram, preču piegādes darbu veikšanu, garantijas servisa darbu veikšanu, rēķinu izsūtīšanu un tamlīdzīgi. Ja izpildot šos uzdevumus, sadarbības partneri apstrādā CloudHosting rīcībā esošos klienta personas datus, attiecīgie sadarbības partneri ir uzskatāmi par CloudHosting datu apstrādes apstrādātājiem un CloudHosting ir tiesības nodot sadarbības partneriem šo darbību veikšanai vajadzīgos klienta personas datus tādā apmērā, kā tas nepieciešams šo darbību veikšanai.
CloudHosting sadarbības partneri personas datu apstrādātāja statusā nodrošinās personas datu apstrādes un aizsardzības prasību izpildi saskaņā ar CloudHosting prasībām un tiesību aktiem, un neizmantos personas datus citos nolūkos, kā tikai ar klientu noslēgtā līguma saistību izpildei CloudHosting uzdevumā.
CloudHosting apstrādā klienta datus, izmantojot mūsdienu tehnoloģiju iespējas, ņemot vērā pastāvošos privātuma riskus un CloudHosting saprātīgi pieejamos organizatoriskos, finansiālos un tehniskos resursus, tajā skaitā izmantojot šādus drošības pasākumus:
- datu pseidonimizēšanu;
- ugunsmūri;
- ielaušanās aizsardzības un atklāšanas programmas;
- citus aizsardzības pasākumus atbilstoši aktuālajām tehnikas attīstības iespējām.
CloudHosting neizpauž trešajām personām klienta personas datus izņemot šādus gadījumus:
- ja attiecīgajai trešajai personai dati jānodod noslēgtā līguma ietvaros (piemēram preču piegāde);
- ja klients ir devis skaidru un nepārprotamu piekrišanu;
- normatīvajos aktos paredzētajām personām pēc viņu pamatota pieprasījuma, normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un apjomā; normatīvajos aktos noteiktos gadījumos CloudHosting likumīgo interešu aizsardzībai, piemēram, vēršoties tiesā vai citās valsts institūcijās pret personu, kura ir aizskārusi CloudHosting likumīgās intereses.
PIEKĻUVE PERSONAS DATIEM NO TREŠĀM VALSTĪM
CloudHosting personu datiem nevar piekļūt trešajās valstīs (tas ir, valstīs ārpus Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomiskās zonas) esošās personas (Regulas izpratnē - nosūtīšana uz trešajām valstīm) datu apstrādātāja (operatora) statusā.
PERSONAS DATU GLABĀŠANAS UN APSTRĀDES ILGUMS
CloudHosting glabā un apstrādā klienta personas datus, kamēr pastāv vismaz viens no šādiem kritērijiem:
- tikai tik ilgi, kamēr ir spēkā ar klientu noslēgtais līgums;
- kamēr normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā CloudHosting vai klients var realizēt savas leģitīmās intereses (piemēram, iesniegt iebildumus vai celt vai vest prasību tiesā);
- kamēr kādai no pusēm pastāv juridisks pienākums datus glabāt;
- kamēr ir spēkā klienta piekrišana attiecīgai personas datu apstrādei, ja nepastāv cits datu apstrādes likumīgs pamats.
Kad augstāk minētie apstākļi izbeidzas, klienta personas dati tiek dzēsti.
PIEKĻUVE DATIEM UN CITAS KLIENTA TIESĪBAS
Klientam ir tiesības saņemt normatīvajos aktos noteikto informāciju saistībā ar viņa datu apstrādi, pārliecināties par savu datu pareizumu un tos labot.
Klientam saskaņā ar normatīvajiem aktiem ir arī tiesības pieprasīt CloudHosting piekļuvi saviem personas datiem, kā arī pieprasīt CloudHosting veikt to papildināšanu, labošanu vai dzēšanu, vai apstrādes ierobežošanu attiecībā uz klientu, vai tiesības iebilst pret apstrādi (tajā skaitā pret personas datu apstrādi, kas veikta pamatojoties uz CloudHosting likumīgajām interesēm), kā arī tiesības uz datu pārnesamību. Šīs tiesības īstenojamas, ciktāl datu apstrāde neizriet no CloudHosting pienākumiem, kas tam ir uzlikti ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, un kuri tiek veikti sabiedrības interesēs.
Klients var iesniegt pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu:
- atsūtot pa pastu rakstveida formā ar notāra apstiprinātu parakstu;
- elektroniskā pasta veidā, parakstot ar drošu elektronisko parakstu;
Saņemot klienta pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu, CloudHosting pārliecinās par Klienta identitāti, izvērtē pieprasījumu un izpilda to saskaņā ar normatīvajiem aktiem.
CloudHosting atbildi Klientam nosūta pa pastu uz viņa norādīto kontaktadresi ierakstītā vēstulē, pēc iespējas ņemot vērā klienta norādīto atbildes saņemšanas veidu.
CloudHosting nodrošina datu apstrādes un aizsardzības prasību izpildi saskaņā ar normatīvajiem aktiem un llienta iebildumu gadījumā veic lietderīgās darbības, lai iebildumu atrisinātu. Tomēr, ja tas neizdodas, klientam ir tiesības vērsties uzraudzības iestādē - Datu valsts inspekcijā.
KLIENTA PIEKRIŠANA DATU APSTRĀDEI UN TIESĪBAS TO ATSAUKT
Klients piekrišanu personas datu apstrādei, kuras tiesiskais pamats ir piekrišana, var dot CloudHosting interneta mājas lapā (piemēram, jaunumu saņemšanas pierakstīšanas formas), vai klātienē CloudHosting birojā.
Klientam ir tiesības jebkurā brīdī atsaukt datu apstrādei doto piekrišanu tādā pat veidā, kādā tā dota, vai nosūtot attiecīgu paziņojumu uz e-pasta adresi: info@cloudhosting.lv un tādā gadījumā turpmāka datu apstrāde, kas balstīta uz iepriekš doto piekrišanu konkrētajam nolūkam turpmāk netiks veikta.
Piekrišanas atsaukums neietekmē datu apstrādes, kuras veiktas tajā laikā, kad klienta piekrišana bija spēkā.
Atsaucot piekrišanu, nevar tikt pārtraukta datu apstrāde, kuru veic, pamatojoties uz citiem tiesiskajiem pamatiem.
SAZIŅA AR KLIENTU
CloudHosting veic saziņu ar klientu, izmantojot klienta norādīto kontaktinformāciju (telefona numuru, e-pasta adresi, pasta adresi).
Saziņu par pakalpojumu līgumsaistību izpildi CloudHosting veic uz noslēgtā līguma pamata (piemēram, preces piegādes vai servisa veikšanas laiku saskaņošana, informācija par rēķiniem, par plānotiem darbiem, izmaiņām pakalpojumos u.c.).
KOMERCIĀLI PAZIŅOJUMI
Saziņu par komerciāliem paziņojumiem par CloudHosting un/vai trešo pušu pakalpojumiem un citiem ar pakalpojumu nodrošināšanu nesaistītiem paziņojumiem (piemēram, klientu aptaujas) CloudHosting veic saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto vai saskaņā ar klienta piekrišanu.
Klients piekrišanu un/vai tā sadarbības partneru komerciālu paziņojumu saņemšanai var dot CloudHosting un citās interneta lapās (piemēram, jaunumu saņemšanas pierakstīšanās formas).
Klienta dotā piekrišana komerciālu paziņojumu saņemšanai ir spēkā līdz tās atsaukumam (arī pēc pakalpojumu līguma izbeigšanās). Klients jebkurā laikā var atteikties no turpmākas komerciālo paziņojumu saņemšanas kādā no šādiem veidiem:
- nosūtot e-pastu uz e-pasta adresi: info@cloudhosting.lv;
- klātienē CloudHosting birojā;
- izmantojot komerciālajā paziņojumā paredzēto automatizēto iespēju atteikties no turpmāku paziņojumu saņemšanas, noklikšķinot uz atteikšanās norādes attiecīgā komerciālā paziņojuma (e-pasta) beigās.
CloudHosting pārtrauc komerciālo paziņojumu sūtīšanu, tiklīdz tiek apstrādāts klienta pieprasījums atsaukt piekrišanu komerciāliem paziņojumiem.
SĪKDATŅU APSTRĀDE
Cloudhosting mājas lapas izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu sadarbību ar apmeklētāju.
Apmeklētājs var bloķēt sīkdatņu izmantošanu savā pārlūkprogrammā.
Lietotāju datu aizsardzība, izmantojot GA, tiek pakļauta Google konfidencialitātes politikai, kuru var uzzināt šeit: http://www.google.com/intl/lv/policies/privacy/.
NOBEIGUMA NOTEIKUMI
CloudHosting interneta mājas lapā var tikt ievietotas saites uz trešo personu interneta mājas lapām, kurām ir savi lietošanas un personas datu aizsardzības noteikumi, par kurām CloudHosting neuzņemas atbildību.
CloudHosting var grozīt un papildināt Privātuma politiku, padarot pieejamu tās aktuālo versiju CloudHosting mājaslapā.
Datu apstrādes vienošanās paraugu varat atrast šeit.